Perkongsian pengalaman mereka yang berjaya

Sunday 20 January 2019

Buat Duit dengan Youtube


Image result for youtube + adsense



Bagaimana untuk buat duit dengan youtube?

Mengetahui bagaimana untuk buat duit dengan YouTube adalah agak mudah, tetapi pada masa yang sama  ianya bukan.
Perkara pertama yang anda perlu lakukan untuk buat duit di youtube adalah untuk mencipta akaun YouTub terlebih dahulu.Ia benar-benar mudah dan mengambil masa beberapa minit untuk dicapai.

Selepas anda mendaftar,  anda perlulah mengisi profil anda dan memuat naik gambar profil,ini kerana ianya akan membuatkan akaun YouTube yang kelihatan baik, dan lebih ramai orang akan bersedia untuk melihat video anda.
Perkara kedua yang anda harus lakukan adalah untuk menonton beberapa video yang anda dapati menarik untuk mempunyai cengkaman yang baik mengenai bagaimana YouTube berfungsi dari perspektif penonton.
Apabila anda sudah mampu untuk membiasakan diri dengan asas di YouTube, ia akan menjadi masa untuk buat duit di youtube.


                                                                                                                    Jom buat duit 2019
Cara untuk buat duit di YouTube:
Menjual produk.Dengan menjadi affiliate bagi clickbank, anda boleh menjual semua produk mereka.Produk mereka dapat dijual dengan mudah, jadi apa yang anda perlu lakukan adalah untuk menggalakkan mereka.Bercakap mengenai produk dalam video, dan pautan di dalam video, di sidebar, di mana-mana!Hanya membuat pengguna menyedari bahawa anda sedang menjual sesuatu.Video YouTube menarik berjuta-juta pengguna setiap hari, supaya video anda mungkin akan dapat kira-kira seribu pandangan dalam kurang daripada seminggu.Dengan itu penonton 1000, anda boleh menjual sekurang-kurangnya 50 item. Anda juga boleh link kan youtube anda dengan google Adsense.


Bagaimana YouTube Link dengan akaun Adsense anda
Apa yang anda perlu lakukan adalah, buat video menarik, screencasts dan upload di Youtube.Sebaik sahaja anda telah melakukannya, anda boleh menggunakan link ini dan membolehkan monetisation YouTube pada akaun anda.

Saya sangat pasti ramai daripada anda mesti telah memohon untuk perkara yang sama untuk mendapatkan wang dengan  meng-upload video di YouTube.Di sini saya berkongsi bagaimana anda boleh memautkan akaun YouTube anda dengan akaun AdSense anda.
Sebaik sahaja YouTube akan meluluskan permohonan anda, anda akan mendapat e-mel untuk menerima syarat-syarat dan Pautkan Akaun AdSense anda.Jika anda menggunakan Gmail login untuk YouTube, anda masih boleh menyambung mana-mana akaun AdSense lain dengan akaun YouTube anda.Ini adalah contoh screenshot emel pertama dari YouTube selepas permohonan diluluskan:
CONTOH
                                                                                                                                   #kredittodenharsh

Apabila anda akan klik pada kontrak dan penyelesaian Tutorial, anda akan dibawa ke halaman di mana anda perlu Baca dan klik seterusnya.Selepas membaca semua terma-terma ini, anda akan dibawa ke kandungan Pelesenan dan VOD perjanjian laman.Menerima dasar-dasar dan muka seterusnya anda akan dibawa untuk menambah ID log masuk Adsense, last 5 digit daripada nombor telefon dan kod Pin anda.

Memberikan akses ke YouTube dari akaun Google Adsense: log masuk ke akaun Google adsense anda dan anda akan melihat pemberitahuan berkata, "anda telah meminta untuk menggunakan AdSense di laman web rakan kongsi.Untuk mendapatkan hasil pada laman web mereka


Klik pada semakan akaun akses dan memberikan akses ke YouTube.


Setelah anda telah selesai semua langkah-langkah yang dinyatakan di atas, anda akan mendapat e-mel yang meminta anda untuk mengesahkan akses YouTube ke akaun adsense anda.

Sebaik sahaja  diluluskan, ia akan mengambil sedikit masa sebelum iklan Adsense akan mula memaparkan pada video yang dimuat naik di YouTube anda.Saya harap tutorial ini akan membantu semua orang yang sedang merancang untuk mendapatkan wang daripada video YouTube yang menggunakan Adsense.

                                                                                                                                  Jom buat duit 2019

Selamat mencuba !!!