Perkongsian pengalaman mereka yang berjaya

Friday 22 February 2019

Cara memilih???

Pada kali ini saya ingin berkongsi sikit tips atau  dalam memilih untuk membuat duit dari internet ini.

Sudah pasti ramai yang diluar sana pernah mengalami perkara yang sama semasa mula-mula mereka ingin menceburkan diri dalam menjana pendapatan secara online ataupun internet ini.


Tetapkan Pilihan Anda
 Cara Buat duit online

Pilihan yang ada sememangnya memberikan kita tekanan yang kuat dalam memilih sesuatu yang ingin kita mulakan. Sehinggakan boleh membuatkan kita give-up...sebenarnya ini adalah salah kita sendiri kerana terlalu inginkan pulangan @ hasil tanpa memikirkan impact yang lebih jauh... kita terus ikut apa yang kita baca atau apa yang orang lain buat.


                                                                                                                                 cara buat duit online

Apa yang kita dapat dari pengalaman orang atau perkongsian orang lain hanyalah sebagai konsep dan idea sahaja....yang mana tak semua sesuai untuk kita..kita sendirilah yang akan menentukan apa yang sesuai untuk kita.

ya...memang terlalu banyak idea di luar sana yang boleh kita dapat.......tapi adakah kita benar-benar bersedia untuk memulakannya???

                                                                             jom buat duit 2019


...dan sekiranya anda telah mempunyai satu pilihan...jangan lagi menoleh kebelakang teruskan apa yang anda telah mulakan.....biar sedikit demi sedikit..anda tetap akan melihat hasilnya nanti.